info@cliqi.nl | 058 – 203 71 03

Kennisbank

De kennisbank van CliQi is dé digitale informatiebron voor mensen die meer informatie willen verschaffen over digitale marketing in Nederland en België. De digitale kennisbank ondersteunt jouw vakinhoudelijk en procesmatig bij online marketing activiteiten.

Home » Kennisbank

Actuele kennisbank items

SEO tekstschrijver

Conversieratio is het percentage bezoekers van jouw website die een gewenst doel (een conversie) behaalt ten opzichte van het totale aantal bezoekers. Een hoge conversieratio is een indicatie van een succesvolle marketingcampagne. Een hoog conversieratio betekent dat bezoekers graag het product of dienst willen kopen en dat ze het gemakkelijk kunnen krijgen.

Conversieratio

Conversieratio is het percentage bezoekers van jouw website die een gewenst doel (een conversie) behaalt ten opzichte van het totale aantal bezoekers. Een hoge conversieratio is een indicatie van een succesvolle marketingcampagne. Een hoog conversieratio betekent dat bezoekers graag het product of dienst willen kopen en dat ze het gemakkelijk kunnen krijgen.

Landingspagina

Bezoekers omzetten in leads is de eerste stap bij het creëren van een relatie tussen jouw bedrijf en een potentiële afnemer. Landingspagina’s spelen een belangrijke rol in het converteren van bezoekers naar leads. Alles wat je moet weten over wat landingspagina’s zijn en hoe ze werken, voorbeelden van landingspagina’s en wat de kosten zijn voor het bouwen van een landingspagina vindt je in onze handleiding over landingspagina’s.

SWOT analyse

Een optimale customer journey creëren door alle klantfases te onderzoeken. Optimaliseer de customer journey met onze conversie optimalisatie specialisten.

Wat is een Customer Journey?

Een optimale customer journey creëren door alle klantfases te onderzoeken. Optimaliseer de customer journey met onze conversie optimalisatie specialisten.

Populaire categorieën

SEO

SEA

Social media

WEBDESIGN

TRADITIONELE MARKETING

LINKBUILDING

WEBDEVELOPMENT

EMAIL MARKETING

STRATEGIE

CONVERSIE

CONTENT MARKETING