Adwords uitbesteden
We bieden Google AdWords campagnes via zoek-, social-, display- en videokanalen, waarbij we een data-driven aanpak hanteren om het best mogelijke rendement op jouw investering proberen te behalen. Neem contact met ons op om jouw adverteerwensen te bespreken.
PPC-beheer uitbesteden
PPC-beheer is het proces waarbij de advertentie-uitgaven van jouw bedrijf worden geanalyseerd en geoptimaliseerd om advertentie- en bedrijfsdoelen te behalen. Dit omvat vaak het beheren van campagnes via een reeks digitale netwerken zoals Google Ads, om ervoor te zorgen dat advertenties op de juiste gebruikers zijn gericht en de juiste bedrijfsresultaten opleveren.
- Naast het monitoren en optimaliseren van de betaalde prestaties, gaat PPC-beheer over het verstrekken van alle inzichten die ten grondslag liggen aan een succesvolle campagne: om te begrijpen op welke betaalde zoekopdrachten een webshop moet bieden voor een optimaal rendement op advertentie-uitgaven (ROAS). Succesvol PPC-beheer kijkt naar alle aspecten van de campagne, behalve de advertentie zelf, van gedetailleerde targeting op zoekwoorden en doelgroepen tot budgetten en biedingen. CliQi analyseert zelfs jouw landing pagina’s hoe dezen nog meer geoptimaliseerd kunnen worden om lagere kosten per klik te realiseren. De analyse van een landingspagina kan zijn dat de headings van jouw pagina niet goed zijn ingesteld of de laadtijd van jouw webshop onder de maat presteert.
PPC-beheer uitbesteden?
Toegang hebben tot een toegewijd, deskundig PPC-beheerteam.
Geoptimaliseerde AdWords campagnes zorgen voor een verbeterde ROI op jouw advertentie-uitgaven.
Waarom zou je Google AdWords campagnes uitbesteden?
AdWords campagnes kunnen ingewikkeld zijn met een breed scala aan opties, van display-advertenties tot geo-targeting, planning, mobiele advertenties en optimalisatietools. Voeg daarbij de steeds veranderende fijne kneepjes (updates) van platforms zoals Google AdWords aan toe.
Google AdWords beheer
Toegang hebben tot een toegewijd, deskundig PPC-beheerteam kan jouw helpen dure fouten te voorkomen en het rendement op jouw advertentie-uitgaven te maximaliseren (conversieratio verbeteren). Het kan bijvoorbeeld bijzonder gemakkelijk zijn voor minder ervaren personeel om zich te concentreren op de verkeerde datasets of om zich te richten op ongepaste zoekwoorden, wat leidt tot een sterk dalende in ROI (return-on-investment).
Enkele belangrijke voordelen van outsourcing zijn:
- Toegang tot een toegewijd team, wat betekent dat je toegang krijgt tot deskundige en up-to-date kennis van SEA specialisten
- Geoptimaliseerde AdWords campagnes zorgen voor een verbeterde ROI op jouw advertentie-uitgaven
- De PPC-strategie zal zich richten op jouw strategische bedrijfsresultaten in plaats van op eenvoudige datasets
- De PPC-campagnes zijn gebaseerd op jouw online marketing missie en passen in jouw online strategie
- Door AdWords volledig of gedeeltelijk uit te besteden komt er tijd vrij waardoor je je kunt focussen op andere kernactiviteiten van de onderneming.
Gratis SEA Quick Scan check
Nieuwe klanten verwelkomen wij graag met een gratis SEA Quick Scan. Bekijk ook onze Google AdWords tips om enkele snelle optimalisaties direct al in jouw campagnes door te voeren. De SEA Quick Scan van CliQi biedt een aantal voordelen voor ondernemers. Hieronder belichten wij de voordelen voor jouw:
- Zijn de juiste zoekwoorden in de AdWords campagnes ingericht met geoptimaliseerde biedingen?
- Is de Google AdWords campagne structuur op de juiste manier ingesteld voor jouw webshop?
- Zijn de juiste landing pagina’s gekoppeld aan de juiste advertenties?
- Hoe kan ik mijn webshop nog meer verbeteren om de kosten van AdWords te verlagen?
- Hoe kan ik ervoor zorgen om hoger in de organische zoekresultaten te positioneren in plaats van Google advertenties?
- Zijn er nog meer mogelijkheden om een hogere omzet te realiseren naast de huidige Google AdWords campagnes?
Gezond rendement behalen op de maandelijkse investering
Hoewel ons accountbeheer, rapportage en prestatieanalyse rekening houdt met elk aspect van de campagne, zal onze primaire focus altijd het rendement op jouw investering zijn. We nemen de tijd om jouw bedrijf van binnen en van buiten te begrijpen, zodat er geen standaardoplossing is. We analyseren de kostprijs van jouw product en de marge die je graag wilt behalen in een specifieke AdWords campagne.
Tot slot is de markt waarin je actief bent erg belangrijk in het veilingsysteem van Google Ads. In de energiemarkt of telecombranche is er vaak een heftige concurrentie tussen grote online spelers die tegen elkaar opbieden. Door de enorme online concurrentie zorgt dit voor hoge kosten-per-klik of kosten per marketingactie. We hebben de kosten per klik in elke industrie in één infographic voor jouw ontworpen, zodat je kunt rekening houden met bepaalde kosten per klik of kosten per aantal vertoningen.
Veelgestelde vragen over AdWords uitbesteden
PPC (pay-per-click) is een online advertentiemodel waarbij websites een bepaald bedrag betalen telkens wanneer een gebruiker op één van zijn advertenties klikt. Historisch gezien wordt de term PPC vaak gebruikt om te verwijzen naar betaalde zoekresultaten, maar kan deze ook worden gebruikt om bredere biedbare media te beschrijven, waaronder display en social advertenties.
PPC-beheer is het proces waarbij de advertentie-uitgaven van een bedrijf worden overzien en geoptimaliseerd om advertentie- en bedrijfsdoelen te bereiken. Naast het monitoren en optimaliseren van de prestaties, gaat PPC-beheer over het verstrekken van alle inzichten die ten grondslag liggen aan een succesvolle campagne: om te begrijpen op welke betaalde zoekopdrachten een webshop moet bieden voor een optimaal rendement op advertentie-uitgaven (ROAS). Succesvol PPC-beheer kijkt naar alle aspecten van de campagne, behalve de advertentie zelf, van gedetailleerde targeting op zoekwoorden en doelgroepen tot budgetten en biedingen.
We hebben ervaring met alle AdWords campagnes, van Google Search campagnes, shopping campagnes tot programmatic display, video, social advertenties en alles daartussenin. We hebben sterke affiniteit en ervaring met onze advertentienetwerkpartners, waaronder Google en Facebook, evenals met groeiende kanalen zoals Amazon Advertising.
We gebruiken een combinatie van automatische waarschuwingen en handmatige controles om jouw AdWords account te verbeteren, zodat jouw account elk uur nauwlettend wordt gevolgd. Onze AdWords specialisten controleren jouw advertentieaccount ten minste eenmaal per week rechtstreeks om inzichten te genereren en wijzigingen aan te brengen om jouw AdWords budget te optimaliseren. We bieden elke maand een duidelijke roadmap, zodat je kunt zien waar we onze tijd aan spenderen bij het optimaliseren van jouw AdWords account.