Samenwerken met Adwords bureau CliQi
Als ‘s werelds grootste, populairste en meest gebruikte zoekmachine wordt Google beschouwd als de marktleider in online zoekmachines en adverteren. Google voert elke dag meer dan 3,5 miljard zoekopdrachten uit en biedt adverteerders toegang tot een ongekend en ongeëvenaard publiek, gebruikers die actief op zoek zijn naar goederen en diensten. Het Google Display netwerk beslaat ongeveer 98% van het World Wide Web, waardoor het een uitstekende keuze is voor jouw bedrijf om marketingdoelstellingen te bereiken in Google Display of in het Google zoeknetwerk.
Als je weinig of geen resultaten ervaart in online adverteren via Google AdWords is het belangrijk om je gehele AdWords account te laten inventariseren. Ons team zal met je samenwerken om de beste Google Ads strategie te bepalen die jouw CTR% verbetert en de kosten per conversie verlaagt. Onze SEA specialisten analyseren de CPC (kosten-per-klik) van alle campagnes en de omzetresultaten om een gezonde ROI te realiseren. Oftewel met online marketingbureau CliQi draai je een gezonde ROI (Return-On-Investment) in je gehele AdWords account.
Samenwerken met CLIQI?
Onze Google AdWords specialisten regelen alles voor je: van accountconfiguratie, campagnebeheer tot ontwerp van de bestemmingspagina’s en maandelijkse ROI (Return-On-Investment) rapportage.
CliQi is het Google AdWords bureau voor unieke remarketing campagnes
Met remarketing- en retargeting AdWords campagnes kun je specifiek adverteren op klanten die al eerder in aanraking zijn geweest met jouw producten of diensten. Ons Google AdWords bureau zal een unieke remarketingstrategie ontwerpen om jouw conversie potentieel te maximaliseren. We gebruiken op maat gemaakte advertentieteksten die een gevoel van urgentie creëren in alle klantfases, zodat consumenten direct de behoefte voelen om meer informatie over jouw producten of diensten aan te vragen, of direct een aankoop zullen realiseren in jouw webshop.
Google shopping campagnes opzetten met AdWords bureau CliQi
Met Google shopping campagnes kun je direct jouw producten bovenaan in de zoekresultaten van Google weergeven. Google shopping campagnes zijn speciaal voor webshops (e-commerce) ontwikkeld. CliQi heeft veel expertise in het optimaliseren van jouw product feed (productaanbod) in Google AdWords. CliQi kan voor jouw e-commerce bedrijf een Shopping campagne opzetten met hoogwaardige afbeeldingen, geoptimaliseerde product feed, hoge quality score en gekoppeld aan de software Channable.
Google AdWords bureau CliQi – Optimalisatie van bestemmingspagina’s en conversieratio’s
Niet alleen je advertenties en campagne instellingen zijn belangrijk tijdens het adverteren in Google AdWords. Veel AdWords specialisten vergeten vaak de bestemmingspagina’s te optimaliseren voor de AdWords campagnes. De bestemmingspagina dient relevant, aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk te zijn zodat de potentiële afnemer converteert in een nieuwe klant. Onze Google AdWords specialisten hebben veel ervaring in het optimaliseren van landingspagina’s en bestemmingspagina’s voor Google AdWords. De bestemmingspagina’s zijn ontworpen om hoge aantallen conversies te genereren. En om er zeker van te zijn dat we het best mogelijk resultaat realiseren, gebruiken wij A/B testen om de best mogelijke landingspagina’s live te zetten.
GOOGLE SHOPPING CAMPAGNES OPTIMALISEREN
Hulp nodig bij het inrichten van je Google shopping campagne?
Onze Google AdWords specialisten staan elke dag voor je klaar.
Samenwerken met AdWords bureau CliQi – Onze aanpak!
Voor het behalen van aantoonbare betere resultaten voor jouw bedrijf hebben wij een duidelijk stappenplan opgezet.
- Onderzoek en Inventarisatie
Voordat we starten met het creëren van een online strategie in AdWords werken wij samen om een uitgebreid begrip te krijgen van jouw bedrijf en alle ins- en outs van je producten. Vervolgens kijken we naar je campagnes, identificeren wij op welke manier het account verbeterd kan worden en bekijken we alle verbeterpunten en mogelijkheden voor jouw bedrijf in Google AdWords.
- Strategie van de campagnes
Terwijl sommige bureaus voor elke klant dezelfde strategie toepassen, is CliQi van mening dat elk bedrijf een unieke strategie nodig heeft. Een unieke Google AdWords strategie gebaseerd op het bedrijf werkt effectiever en zorgt voor lagere kosten/per conversie en meer omzet voor de ondernemer. De AdWords strategie is gebaseerd op jouw doelgroep, bedrijfsdoelen en het productaanbod. Daarnaast gebruikt CliQi alle demografische gegevens om een gerichte targeting te realiseren.
- Campagne set up en instellingen
Het eerste doel bij het opzetten van nieuwe campagnes voor klanten of het herstructureren van campagnes is het analyseren van de accountstructuur. Advertentiegroepen, retargeting lijsten, productfeeds, zoekwoorden, uitsluitingswoorden en alle resterende aspecten worden grondig geanalyseerd en geoptimaliseerd door onze Google AdWords specialisten. Vervolgens bouwen we nieuwe campagnes aan de hand van de nieuwe strategie die je samen met CliQi hebt besproken.
- Realisatie en onderhoud
Nadat alle campagnes live zijn kijken wij dagelijks hoe de campagnes presteren in Google AdWords. Naast het optimaliseren geven wij ook Google AdWords tips aan medewerkers van jouw bedrijf hoe zij webpagina’s kunnen optimaliseren om lagere kosten per conversie te realiseren. We optimaliseren dagelijks alle aspecten in alle campagnes die maandelijks draaien in je bedrijfsaccount. Onderhoud is één van de meest essentiële werkzaamheden om een AdWords account met een gezonde ROI (Return-On-Investment) te draaien, of om lagere kosten per conversie te genereren. Google AdWords uitbesteden aan AdWords bureau CliQi!
Veelgestelde vragen over een AdWords bureau
Het inhuren van een AdWords (SEA) specialist is afhankelijk van de grootte van de Google AdWords campagne, de markt waarin het bedrijf actief is en het budget van de klant. Je kunt een AdWords specialist van CliQi inhuren vanaf €50 euro per uur.
Voor het behalen van aantoonbare betere resultaten voor jouw bedrijf hebben wij een duidelijk stappenplan opgezet. De eerste stap is onderzoek en inventarisatie, de tweede stap is campagnestrategie, de derde stap is instellen of analyseren en herstructureren van campagnes en de laatste stap is de voltooiing (realisatie) en onderhoud van de Google Ads.
Het uitbesteden van Google Ads – beheerservices is van cruciaal belang voor de groei van jouw bedrijf. Het bespaart veel tijd, waardoor je deze resources kunt doorverwijzen naar andere activiteiten. Het stelt medewerkers ook in staat om zich te concentreren op de taken waar zij in gespecialiseerd zijn.